NADANIE NUMERU EP (nr identyfikacyjny ARiMR)

UWAGA!

Informujemy przyszłych Wnioskodawców, którzy będą zainteresowani składaniem wniosków o przyznanie pomocy w ramach działań PS WPR 2023-2027, iż jednym z niezbędnych dokumentów jest posiadanie numeru ewidencji producenta (EP) nadawanego zgodnie z ustawą z 23 października 2014r. o zmianie ustawy o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności (Dz.U. z 2014 r. poz. 1872 z późn. zm.).

Pomoc jest przyznawana podmiotowi, który spełnia warunki określone w wytycznych i któremu został nadany numer identyfikacyjny w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności, zwany „numerem identyfikacyjnym).

Jeśli podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy nie posiada nadanego numeru identyfikacyjnego, należy wypełnić i złożyć odpowiedni wniosek we właściwym terytorialnie Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:

Biuro Powiatowe w Wałbrzychu
ul. Mickiewicza 42

Biuro Powiatowe w Kłodzku:
ul. Grunwaldzka 2

Biuro Powiatowe w Dzierżoniowie:
ul. Batalionów Chłopskich 19

*****************************************************************************

Formularze wniosków o nadanie numeru można pobrać ze strony ARiMR

https://www.gov.pl/web/arimr/wniosek-o-wpis-do-ewidencji-producentow2